חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוף לתסבוכת הנדל”ן של קייטי פרי: זכתה בתביעה על הבית שרכשה ב-15 מיליון דולר

הכוכבת רכשה נכס יוקרתי בעיר מונטיסיטו בקליפורניה ב-2020 אך לאחר חודשיים המוכר, איש עסקים ידוע, התחרט וסירב למסור את האחוזה • בתום מאבק משפטי זכתה פרי וכעת ממתינה לפיצויים שיכולים להגיע לעד 6 מיליון דולר

הזמרת קייטי פרי | צילום: שאטרסטוק

הסאגה הסבוכה של הזמרת קייטי פרי סביב בית שרכשה הכוכבת בקליפורניה, הגיעה לסיומה: בתום מאבק משפטי סוער הכוכבת סוף סוף הוכרזה כבעלים של האחוזה, כך דיווח ״הוול סטריט ג’ורנל”.

מדובר באחוזה מבודדת בעיר מונטיסיטו בקליפורניה שנמכרה ביולי 2020 למנהל העסקים של פרי שפעל בשמה, תמורת 15 מיליון דולר. הסיפור החל להסתבך לאחר שכמה ימים לאחר הרכישה, מוכר הנכס הודיע לאנשיה של פרי כי הוא אינו מעוניין למכור את האחוזה. בעקבות המהלך הוגשה תביעה ונפתח מאבק משפטי סביב הבית.

בבית המשפט העליון של מחוז לוס אנג’לס השופט פסק לטובתה של פרי והורה לכבד את חוזה המכר. עד כה פרי שילמה 9 מיליון דולר עבור האחוזה, היתרה תשולם רק לאחר קביעת הפיצויים על נזקים שיפסוק בית המשפט למוכר, פיצויים שעשויים להגיע עד 6 מיליון דולר ויקבעו רק בשלב השני של המשפט שיתקיים בחודש ביולי. בקשת הפיצויים מטעמה של פרי היא בגין אובדן שווי שכירות, היעדר תחזוקה, תיקונים הנדרשים לנזקי מים וכו’.

הנכס שוכן בתוך המובלעת היוקרתית במונטיסיטו, האחוזה משתרעת על פני יותר מ-7,100 מ”ר ובעלת שישה חדרי שינה ו-12 חדרי רחצה. ובקרבת הבית יש בריכה ובית הארחה.

מוכר הנכס הוא איל העסקים האמריקאי הידוע קרל ווסטקוט שרכש את הנכס תמורת 11.25 מיליון דולר במאי 2020. הנכס הוצע למכירה בשלב מוקדם מאוד רק חודשיים לאחר הרכישה של ווסטקוט , במהלך המאבק המשפטי טענו עורכי דינו של המוכר כי חוזה המכירה אינו תקף כיוון שהמוכר סבל ממחלה ניוונית ששיבשה את מצבו הנפשי והפיזי בשל הכדורים שנטל לאחר ניתוח גב.

מטעמה של פרי נטען כ המוכר פשוט שינה את דעתו לאחר שלא הצליח למצוא בית חלופי מתאים בעיר מונטיסיטו. כעת, אחרי שהזמרת המפורסמת זכתה בתביעה לא ברור האם היא מתכוונת לגור בבית או להציע אותו למכירה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה