חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השיא של וורן באפט: ברקשייר האת’ווי הגיעה לשווי של טריליון דולר

ברוך הבא למועדון הטריליון: חברת ברקשייר האת'ווי של וורן באפט מגיעה לשווי שוק של טריליון דולר, החברה הראשונה בארה"ב שאיננה טכנולוגית שעושה זאת • לאחרונה המשקיע האגדי מכר מחצית מהשקעותיו באפל והעלה את סך המזומנים של החברה לשיא של 277 מיליארד דולר בסוף יוני

ברקשייר האת'וויי | צילום: שאטרסטוק

ברקשייר האת’ווי של משקיע העל וורן באפט הגיעה היום (רביעי) לשווי שוק של טריליון דולר, החברה הלא-טכנולוגית הראשונה בארה”ב שזכתה בציון הדרך המבוקש. 

מניות התאגיד עלו ביותר מ-28% בשנת 2024, הרבה מעל העלייה של 18% ב-S&P 500. המניות עלו ב-1.2% והגיעו לשיא של 699,440.93 דולר היום, מה שאיפשר לה להגיע לרף של טריליון דולר, לפי FactSet.

בניגוד לשש החברות האחרות במועדון טריליון הדולר (אפל, אנבידיה, מיקרוסופט, אלפבית’, אמזון, מטא), ברקשייר היא איננה חברת הייטק. 

וורן באפט השתלט על ברקשייר, עסק טקסטיל מתקשה, בשנות ה-60 והפך את החברה לאימפריה רחבת ידיים שכוללת ביטוח, רכבת, קמעונאות ואנרגיה עם מאזן ללא תחרות ומבצר מזומנים.

ברוך הבא למועדון הטריליון: וורן באפט, יו”ר ברקשייר האת’וויי | צילום: שאטרסטוק

לאחרונה, וורן באפט מכר כמות עצומה של מניות, כולל מחצית מהמניות שלו באפל, תוך העלאת המזומנים של ברקשייר לשיא של 277 מיליארד דולר בסוף יוני.

ברקשייר משקיעה את רוב המזומנים שלה בשטרי אוצר לטווח קצר, והאחזקה שלה בניירות ערך כאלה – בשווי של 234.6 מיליארד דולר בסוף הרבעון השני – עלתה על הסכום שבבעלות הפדרל ריזרב האמריקני.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן