חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השמיים נפתחים: איזיג’ט חוזרת – ומחירי הטיסות צוללים

לאחר חודשים ארוכים שבהם חברות התעופה הזרות לא טסו לישראל וממנה בעקבות המלחמה, הישראלים צמאים לחופשות בחו"ל - והביקוש הולך וגדל • עד כה ההיצע היה מצומצם, מה שהוביל לעלייה חדה במחירי הטיסות. חזרתה של ענקית הלואו-קוסט צפויה להוביל לירידה משמעותית במחירים

מטוס של חברת איזיג'ט | צילום: שאטרסטוק

אתמול (שני) הגיעה בשורה משמחת: חברת איזיג’ט, אחת מחברות הלואו-קוסט הפופולריות בעולם, חידשה את פעילותה בישראל. חזרתה צפויה להביא לשינוי משמעותי בשוק התעופה הישראלי ולהוביל לירידה משמעותית במחירי הטיסות.

בדיקה שערכנו מראה כי ירידה במחירים כבר ניכרת: טיסה של אל על לאמסטרדם שעלתה לפני כחודש 664 דולרים, עולה כעת 558 דולרים – ירידה של 16%. מחירי הטיסות של ארקיע לאמסטרדם ירדו משמעותית – ב-73%. ירידות דומות נצפו גם בטיסות לברלין וללונדון.

חשוב לציין כי חברות התעופה רבות שהפסיקו את פעילותן במלחמה טרם חזרו לישראל, אך צפויה מגמת התרחבות משמעותית בחודש הקרוב. חברות כמו KLM, בריטיש איירווייז, איביריה ובולגריה אייר צפויות לחזור לפעול בישראל בחודש אפריל. חברת דלתא צפויה לחזור בחודש מאי.

מטוסים של חברת איזיג’ט | צילום: שאטרסטוק

“סוף סוף אפשר לטוס בלי לקרוע את הכיס” אומרת נועה, סטודנטית בת 22. “תמיד רציתי לטוס ללונדון, אבל המחירים היו גבוהים מדי. כשהבנתי שאיזיג’ט חוזרת לישראל הבוקר, מיד רכשתי כרטיס טיסה. המחיר היה טוב יותר ביחס לחודש שעבר”.

“אני תמיד מחפשת דילים והנחות” מספרת רות, גמלאית. “כשהבנתי שאיזיג’ט חוזרת לישראל, מיד התחלתי לחפש טיסות. מצאתי טיסה זולה לברלין, עיר שתמיד רציתי לבקר בה. אני מתכננת טיול תרבותי של שבוע, ואני בטוחה שאהינה מכל רגע”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה