חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זה המנכ”ל המיליארדר שהודיע שיתמוך בטראמפ בבחירות 2024

סטיבן שוורצמן, היו"ר והמנכ"ל המיליארדר של קבוצת ההשקעות "בלקסטון" אמר כי יתמוך בנשיא לשעבר דונלד טראמפ בבחירות 2024, כך על פי דיווחים בארה"ב

היו"ר והמנכ"ל של קבוצת בלקסטון, חברת פרייבט אקוויטי | צילום: רויטרס

“העלייה הדרמטית של האנטישמיות הביאה אותי להתמקד בהשלכות של הבחירות הקרובות בדחיפות רבה יותר”, אמר מר שוורצמן, בהצהרה אתמול (שישי). עוד הוא אמר כי הוא תומך בטראמפ מכיוון שהוא מאמין ש”מדיניות הכלכלה, ההגירה והחוץ שלנו לוקחת את המדינה לכיוון הלא נכון”.

שוורצמן, רפובליקני ידוע ותורם למפלגה, דבק במר טראמפ לאחר תבוסתו ב-2020 אך ההתרחקות החלה לאחר ההתקפה על הקפיטול ב-6 בינואר 2021, ובעיקר לאחר שרבים מהמועמדים הנבחרים של טראמפ הפסידו בבחירות האמצע ב-2022.

הוא תרם עשרות מיליוני דולרים לוועדות פוליטיות רפובליקאיות במחזורי הבחירות האחרונים, כולל אלו ששימשו את הנשיא לשעבר, טראמפ בבחירות 2020.

טראמפ וביידן | צילום: רויטרס

החלטתו לתמוך בטראמפ באה על רקע סימנים לכך שכמה תורמים גדולים לנשיא לשעבר חוזרים בחזרה לתמוך בו. בנוסף, טראמפ גם מוצא תמיכה חדשה ממנהיגים בתעשיות הטכנולוגיה והפיננסיים.

התזמון של טראמפ עם מגה-תורמים מגיע בדיוק כאשר מאמצי גיוס התרומות של הנשיא ג’ו ביידן הראו סימני צניחה קלים. מוקדם יותר השבוע, צוות הקמפיין של הנשיא ביידן דיווח שהוא הכניס פחות כסף באפריל ממה שהקמפיין של טראמפ דיווח שהוא גייס לצד הוועדה הלאומית הרפובליקנית.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה