חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יעמוד בדד ליין? היום הוא המועד האחרון של טראמפ לשלם את חובותיו

חודש לאחר שהורשע בניפוח שווי הנכסים בחברת הנדל"ן שברשותו, היום הוא המועד האחרון של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ להעמיד אגרת חוב או להפקיד יותר מ-450 מיליון דולר כדי להגן על נכסיו בזמן ערעורו על הפסד במשפט הונאה אזרחי בניו יורק

דונלד טראמפ בכניסה לבית המשפט בניו יורק | צילום: שאטרסטוק

היום (שני) הוא המועד האחרון של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ להעמיד אגרת חוב או להפקיד יותר מ-450 מיליון דולר כדי להגן על נכסיו בזמן שהוא מערער על הפסד משפט הונאה אזרחי בניו יורק.

פסק הדין של 454 מיליון דולר נגד טראמפ התקבל ב-23 בפברואר, והחלון של 30 יום לטראמפ להפקיד את ערבות הערעור או להציב מזומן בבית המשפט בניו יורק אמור לפוג היום. אם הוא לא יעמוד בלוח הזמנים, התובעת הכללית של ניו יורק, לטיטיה ג’יימס, יכולה להחליט להקפיא את נכסיו של הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני בבחירות 2024.

האפשרויות העומדות בפני טראמפ הן לשלם את הכסף מכספו הפרטי או למצוא חברה שתסכים לשלם ערבות עבורו לתקופת הערעור על פסק הדין, מה שלפי הדיווחים לא קרה. טראמפ הורשע בניפוח השווי של הנכסים בחברה כדי להונות את המלווים וחברות הביטוח.

המטרה של דרישת ערבות או פיקדון לכיסוי פסק דין במהלך ערעור נועדה על מנת לוודא שהכסף אכן קיים כאשר הערעור יסתיים. אם בית המשפט יגבה 454 מיליון דולר מטראמפ עכשיו והוא יזכה בערעור שלו, הוא יהיה זכאי לקבל את הכסף בחזרה.

דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

התביעות הרבות וכתבי האישום שהוגשו נגד דונלד טראמפ אולי עוזרים לו לצבור תמיכה בקרב המצביעים הרפובליקנים, אך הם גם פוגעים לו בכיס. החובות המשפטיים של טראמפ מגיעים למעל חצי מיליארד דולר. שופט בניו יורק הורה לטראמפ ולחברות שלו לשלם קנסות בסך 355 מיליון דולר, בתוספת ריבית, לאחר שקבע כי עשה מניפולציה על הונו הנקי בדוחות הכספיים.

הקנס הזה מצטרף ל-83.3 מיליון דולר שנדרש לשלם בחודש שעבר כפיצויים לסופרת אי. ג’ין קרול בשל פגיעה במוניטין שלה לאחר שהאשימה אותו בתקיפה מינית. כמו גם, חבר מושבעים נפרד פסק לזכותה בשנה שעברה פיצויים של 5 מיליון דולר בתביעה אזרחית שהגישה נגדו.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה