חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לגור בדירה של ג’ון לנון: הבית של הכוכב בניו יורק מוצע למכירה ב-5.5 מיליון דולר

מדובר בדירה הראשונה שרכשו הזוג ג'ון לנון ויוקו אונו בניו יורק ב-1971, אונו שמרה על בעלות על הנכס במשך 50 שנה וכעת מציעה אותו למכירה • הבניין ממוקם באזור הסוהו במנהטן ונתפס כהזדמנות השקעה טובה

ג'ון לנון ויוקו אונו על עטיפת התקליט | צילום: שאטסרסטוק

הדירה הראשונה של הזמר האגדי ג’ון לנון ובת זוגו יוקו אונו בניו יורק מוצע כעת לראשונה למכירה. מדבר בבניין בן שתי קומות שרכשו הזוג ב-1971 ושם גרו שנתיים לפני שעברו לדקוטה באפר ווסט סייד בניו יורק, שם נורה לנון. הבניין נמצא ברחוב ברום 469 באזור הסוהו במנהטן והמחיר המבוקש על הנכס המיוחד הזה הוא 5.5 מיליון דולר, כך דיווח “ניו יורק טיימס”.

כעת אחרי 50 שנה, יוקו אונו, ששמרה על הבעלות על הנכס מאז רכשה אותו, החליטה לרשום את בית המגורים למכירה בשיתוף עם חברת הנדל”ן JLL. “הבניין ברחוב היה מעין בסיס למיזמים האמנותיים שלהם”, אמר פיליפ נורמן, מחבר הספר “ג’ון לנון: החיים”, והוסיף כי לנון ויוקו, כיום בת 91, שכרו דירה ברחוב בנק 105 בזמן שהם קנו את הבניין ברחוב ברום.

רחוב ברום, מנהטן, ניו יורק | צילום: שאטרסטוק

הבניין נבנה ב-1885, בקומת הקרקע שלו יש חלל דמוי גלריה עם תקרות גבוהות, מטבח פתוח וחדר שינה גבוה. בקומה השנייה של בית המגורים יש חלל עבודה ואולפן הקלטות, כך בתיעוד שעלה בארכיון העיתונות על בית המגורים של לנון. כעת תהיה אפשרות להוסיף עוד קומה בבניין.

“הבניין הזה הוא פיסה ייחודית היסטורית, נגיעה בתרבות הפופולארית בניו יורק והזדמנות השקעה מצוינת עבור הקונה הנכון”, אמר גורם השותף למכירת הבית.

אזור הסוהו נתפס כאחד האזורים האטרקטיביים ביותר במנהטן שמייצג את התמצית של “התפוח הגדול”. הוא ממוקם בעיר התחתית של מנהטן והוא עשיר בגלריות אומנות, בתי קפה, אזורי שופינג והרבה מאוד אדריכלות מקומית. הבניינים באזור הם בסגנונות בנייה שונים. בשנות ה-60 החלו להגיע לאזור אומנים שנזקקו למקומות מגורים זולים וכך האזור הלך ושגשג כאשר בעקבותיהם הגיעו משפחות בעלי מעמד מבוסס יותר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה