חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה לה פוליטיקה? התעריף השעתי של איילת שקד כיו”ר חברת נדל”ן

שרת הפנים והמשפטים לשעבר שלשלה השנה לכיסה כ-1.53 מיליון שקל לפני מיסים, כמעט פי שניים וחצי מהסכום שהייתה מכניסה כשרה בממשלה • שקד עובדת כיו"ר הדירקטוריון בחברת קרדן נדל"ן בהיקף משרה של 60% בלבד

איילת שקד, ארכיון | צילום: בן דורי, פלאש 90

שרת הפנים והמשפטים לשעבר איילת שקד הרוויחה ב-2023 כ-1.53 מיליון שקל במצטבר, עבור עבודה של 25 שעות שבועיות – היקף משרה של 60% בלבד. כלומר, השרה לשעבר הרוויחה בשנה החולפת לא פחות מ-1,300 שקלים לשעה. כדי לסבר את האוזן, בפוליטיקה מרוויח שר כ-660 אלף שקל, תמורת אין ספור שעות עבודה ולעתים מחיר פרטי וציבורי כבד.

כזכור, איילת שקד שנפלטה מהפוליטיקה בשנת 2022 כשלא עברה את אחוז החסימה, החלה לכהן כסגן יו”ר הדירקטוריון של קבוצת קרדן נדל”ן וזמן קצר לאחר מכן מונתה ליו”ר, במקום יוסף גרינפלד. שקד מונתה לתפקיד על אף שהרזומה שלה לא כלל ניסיון רלוונטי לשוק הנדל”ן, ומנתוני הכספים של החברה לשנת 2023 עולה כי אכן הצטרפותה של שקד לא סייעה לחברה לבלום את הירידה במכירת הדירות.

קרדן נדל”ן היא חברה ציבורית בבעלות קרדן ישראל, שמתמחה בייזום, תכנון ובניית שכונות ומבני מגורים, בניית מבני תעסוקה, מסחר ומלונאות. ההון עצמי של החברה נאמד ביותר מ-700 מיליון שקלים ומניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב, כאשר שווי השוק שלה עומד על 870 מיליון שקל. בשנת 2024 טיפס שווי המניה שלה ב-8%, וב-12 החודשים האחרונים עלה ב-51%.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה