חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרויקט שדה דב תופס תאוצה: בכמה נמכרה דירת פנטהאוז על הקרקע היוקרתית?

חברת הנדל"ן אביסרור שהחלה כבר בשיווק השירות בפרויקט היוקרתי הודיעה לאחרונה כי קיבלה היתר חפירה ודיפון ותתחיל בעבודות הבנייה, בינתיים השיווק ממשיך עם מכירת דירת פנטהאוז לרוכש פרטי ב-19.5 מיליון שקל

שדה דב | צילום: משה שי/פלאש 90

פרויקט המגורים הענק הצפוי להיבנות בקרקעות היוקרתיות של שדה דב ממשיך להתקדם, היום(ראשון) מדווחת חברת הנדל”ן אביסרור, אחת החברות שהצליחו לשווק דירות בפרויקט, כי דירת פנטהאוז נמכרה לפי שווי של 103 אלף למ”ר. מדובר בדירה בשטח של 141 מ”ר ומרפסת בשטח של כ-95 מ”ר. דירת הפנטהאוז המשתרעת על פני חצי מהקומה ה-15 במגדלון הפונה לצפון מערב, נמכרה במחיר של 19.5 מיליון שקל לרוכש פרטי. הפרויקט של חברת אביסרור צפוי לכלול שירותי קונסיירייג , מועדון דיירים לאירועים, אפליקציה ייעודית ומנהלת תיק צמודה.

חברת אביסרור קיבלה לאחרונה היתר חפירה ודיפון וצפויה להתחיל בקרוב בבנייה, הפרויקט צפוי להיבנות בשטח של 7.3 דונם עם 406 יחידות דיור במגדל מגורים בן 34 קומות ובנייה מרקמית של בנייני בוטיק של 7,8 ו-15 קומות כולל שטחי מסחר. מחירי הדירות המשווקות בפרויקט מתחילים ב-4 מיליון שקל.

חברת אביסרור וחברת קנדה ישראל הן שתי חברות הנדל”ן היחידות שהצליחו לשווק דירות לאחר שרכשו את הקרקעות היוקרתיות. חברה נוספת שרכשה את הקרקעות היא קבוצת חנן מור שנקלעה לחובות בעקבות רכישת הקרקע ולא הצליחה לשווק דירות. בעקבות רכישת הקרקע והמינוף האדיר קבוצת חנן מור נכנסה לחדלות פירעון ורק לאחרונה נודע כי הקרקע בשדה דב נמכרה לחברת הנדל”ן י.ח דימרי ב-1.1 מיליארד שקל, כך שגם היא צפויה להתחיל בשיווק דירות בפרויקט שדה דב.

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן