חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמלה האריס תחשוף את התוכנית הכלכלית שלה – האם היא תיצמד למדיניותו של ביידן?

קמלה האריס תציג בפעם הראשונה באופן רשמי את הבסיס למדיניותה הכלכלית בפעם הראשונה מאז פרישתו של הנשיא ג'ו ביידן מהמרוץ לנשיאות ולפי הדיווחים צפויה לשמור על עמימות מסוימת

סגנית הנשיא והמועמדת הפוטנציאלית לנשיאות בבחירות ארה"ב, קמלה האריס | צילום: שאטרסאוק

העלייה הפתאומית של סגנית הנשיא קמלה האריס לפסגת המפלגה הדמוקרטית במרוץ לבית הלבן יצרה שורה של שאלות לגבי האג’נדה הכלכלית שלה, הנושא שהכי מדאיג את האמריקאים, כולל עד כמה היא תיצמד לעמדותיו של הנשיא ביידן. 

במהלך נאום ממוקד כלכלה שייערך ביום שישי הקרוב בעיר ראלי שבצפון קרולנייה, האריס צפויה לתת מעין אתחול מחדש של האג’נדה הכלכלית של הממשל הדמוקרטי, כך לפי הניו יורק טיימס. 

האסטרטגיה של האריס מול הנושא הכלכלי צפויה ללכת לכיוון מאמצים לריסון יוקר המחיה ופחות לשים דגש על יצירת מקומות עבודה וייצור תוצרת אמריקה שהנחה את ממשל ביידן, אולם, היא צפויה לדבר באופן כללי ולא להיות ספציפית מידי, כך מדווח הניו יורק טיימס.

ג’ו ביידן וקמלה האריס | צילום: רויטרס

לפי הדיווח, התוכנית שהתקבלה, שהגתה האריס יחד עם הצוות שלה וכלכלנים בולטים מממשל ביידן, צפויה ללכת רחוק יותר ממה שהציע הנשיא המכהן בתפקיד כדי לתקוף תאגידים גדולים על שימוש בכוח השוק שלהם כדי להעלות מחירים.

הטיעון הזה צפוי להשתלם בקרב המצביעים המתנדנדים והוא בחלקו ניסיון להסיט את הנושא מהאינפלציה הגבוהה שחוו האמריקאים בתחילת כהונתו של ביידן.

מהיכרות עם מדיניותה של האריס ולפי דברים שאמרה בעבר היא צפויה להתמקד במדיניותה הכלכלית בעובדים בעלי הכנסה נמוכה, נשים, עסקים קטנים ומשפחות ממעמד הביניים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן