חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תמורת 2.5 מיליון דולר: סילבסטר סטאלון מוכר שעון נדיר שלא ענד מעולם

כוכב הקולנוע ידוע כאספן שעונים כאשר ברשותו היו 100 שעונים יוקרתיים, כעת הכוכב יוצא במכירה פומבית של 11 שעונים מהאוסף הפרטי שלו כשבראשם שעון יוקרתי במיוחד של פטק פיליפ המוערך ב-2.5-5 מיליון דולר

סילבסטר סטאלון מוכר שעון נדיר ב-2.5 מיליון דולר | צילום: Sotheby's

כוכב הקולנוע הידוע סילבסטר סטאלון מציע למכירה פומבית 11 שעונים וביניהם שעון נדיר הנמכר בעלות של 2.5 מיליון דולר. כוכב הקולנוע מעולם לא ענד את השעון היוקרתי של פטק פיליפ, יצרנית שעוני היוקרה השוויצרית המובילה בעולם. השעון שמציע סטאלון כולל 20 מורכבויות, הכי הרבה שכלולים שהוכנסו בשעון של פטק פיליפ אי פעם, בנוסף יש בו חמישה מצבי צלילה ועוד שכלולים מיוחדים. השעון מוצע כעת למכירה פומבית עם העטיפה המקורית.

הערכת המחיר של בית המכירות הפומביות בניו יורק, סות'ביס, לשעון היוקרתי עומדת על 2.5 מיליון דולר עד 5 מיליון דולר. סטאלון ציין שהשעון הזה נמצא בבעלותו כבר זמן רב והגיע הזמן להמשיך הלאה. כוכב הקולנוע ידוע כאספן שעונים ותיק כאשר בבעלותו היו כ-100 שעונים. לטענתו, רכש את השעון היוקרתי של פטק פיליפ המוצע כעת למכירה כאספן ללא כל כוונה לענוד אותו ולכן הוא נותר בעטיפתו המקורית. "לא היה קל להשיג את השעון, היה צריך להגיע לדרגים הגבוהים ביותר בחברה, השעון הזה מוכיח שעבודה קשה משתלמת", אמר סטאלון.

סטאלון חובב ידוע גם של שעונים מבית פנראיי, יצרנית שעוני צלילה עבים, השחקן ענד את השעון באחד מהסרטים בככובו ומאז השעון זכה לפופולאריות, "שאבתי כל כך הרבה הנאה מהשעון הזה. ועכשיו, למה שמישהו אחר לא יהנה מזה כמוני?", אמר לקראת המכירה הפומבית.

עוד שעונים שמציע סטאלון, שעון מבית Audemars Piguet Royal Oak Tourbillon המוערך ב-100 אלף דולר עד 200 אלף דולר, עוד מוצע למכירה רולקס זהב ורוד תמורת 25-50 אלף דולר.

במכירה הפומבית הזאת ישתתפו גם שני דגמי נאוטליוס היוקרתיים, שעון מנירוסטה משנת 2021 עם חוגת שמש ירוקה ויהלומים על הלוח, שעון המוערך ב-200-400 אלף דולר בשל נדירותו. בנוסף, יימכר גם שעון פלדה המוערך ב-50 -100 אלף דולר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה