חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמפיין הבחירות של קמלה האריס: גייסנו 310 מיליון דולר ביולי

קמפיין הבחירות של סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, המועמדת הדמוקרטית לקראת הבחירות לנשיאות, הודיע כי גייס בחודש יולי 310 מיליון דולר מה שמעיד על תמיכת התורמים במועמדת החדשה • קמפיין טראמפ הודיע ​​שהצליח לגייס 138.7 מיליון דולר ביולי

סגנית נשיא ארה"ב והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות, קמלה האריס | צילום: שאטרסטוק

התורמים מתייצבים לצד האריס: הקמפיין הנשיאותי של סגנית הנשיא והמועמדת לנשיאות קמלה האריס מסר כי היא גרפה סכום עתק של 310 מיליון דולר במאמצי גיוס הכספים במהלך חודש יולי – יותר מכפול מהסכום שגייס יריבה הרפובליקני, דונלד טראמפ בחודש שעבר – ויש לה 377 מיליון דולר מזומן בהישג יד. 

הקמפיין הודיע כי האריס הצליחה לגייס 310 מיליון דולר כשיותר מ-200 מיליון דולר, גויסו בשבוע הראשון למועמדותה של האריס, כך נכתב בהצהרת מטה הקמפיין. 

קמפיין טראמפ הודיע ​​ביום חמישי שהצליח לגייס 138.7 מיליון דולר ביולי, עם 327 מיליון דולר מזומן בהישג יד. למרות זאת, יולי היה חודש גיוס כספים חזק עבור טראמפ שקיבל באופן רשמי את מועמדות מפלגתו בוועידה הלאומית הרפובליקנית, הכריז על סגן הנשיא שלו סנטור אוהיו ג’יי.די ואנס, והצליח לשרוד ניסיון התנקשות.

דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

“זוהי הובלה של יצירת היסטוריה עבור מועמדת שתעשה היסטוריה בנובמבר הקרוב. זרם התמיכה האדיר שראינו תוך זמן קצר מבהיר שקואליציית האריס מגויסת, צומחת ומוכנה להשקיע בעבודה כדי להביס את טראמפ”, כך אמרה מנהלת הקמפיין של האריס, ג’ולי צ’אבס רודריגז, בהצהרה לתקשורת.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן