חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריינאייר מבטלת את טיסותיה לישראל עד סוף ספטמבר

חברת הלואו קוסט האירית שוב מאריכה את השהיית טיסותיה לישראל ומודיעה כי לא תשוב עד סוף ספטמבר • ריינאייר מצטרפת לחברות זרות נוספות שהקפיאו טיסות לישראל כמו אייר אירופה, לופטהנזה, אמריקן איירליינס ודלתא

מטוס של חברת התעופה ריינאייר, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

חברת הלואו-קוסט ריינאייר הודיעה על ביטול כל טיסותיה לישראל וממנה עד ה-30 בספטמבר לפחות.

בעקבות המתיחות באזור מאז ה-28 ביולי מעל 20 חברות תעופה זרות בחרו לדחות ולבטל טיסות באזור ובפרט לישראל. ריינאייר מצטרפת לגל הביטולים הכולל את קבוצת לופטהנזה, אמריקן איירליינס, דלתא איירליינס, אייר אירופה, אייר אינדיה, LOT ועוד רבות נוספות. 

למרות שבתחילה ריינאייר תכננה להפעיל טיסות בין נמל התעופה בן גוריון תל אביב בישראל לשבעה יעדים, כולל אתונה, ברלין, בודפשט, בארי באיטליה ומילאנו, מלטה וקפריסין, חברת התעופה החליטה לחזור בה מההחלטה.

החברה מסרה כי היא תבטל את כל טיסותיה מנמל התעופה בן גוריון ואליו בין ה-6 באוגוסט ל-30 בספטמבר זאת בשל “הגבלות מבצעיות שאינן בשליטתנו”.

“ריינאייר מתנצלת על הביטולים הללו, שהם מעבר לשליטתנו, ומומלץ לנוסעים להוריד את אפליקציית Ryanair כדי לבדוק אם יש עדכוני טיסות אחרונים”, הגיבה חברת התעופה בהצהרה. 

רק בשבוע שעבר הודיעה חברת התעופה על הארכת ביטול טיסותיה עד ה-26 באוגוסט, לאחר מכן האריכה עד ה-28 באוגוסט, ואחר כך הודיעה גם על ביטול כל טיסותיה לישראל עד ה-3 בספטמבר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן