חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רק 3 מיליון שקל: משרד התקשורת קונס 6 חברות שחרגו מזמן המענה לצרכנים

משרד התקשורת הודיע אתמול על כוונתו להטיל עיצומים כספיים בסך כ-3 מיליון שקלים על החברות אקספון 018, בזק בינלאומי, וויקום, יס, פלאפון ורמי לוי • מהבדיקה שנערכה על ידי מינהל פיקוח ואכיפה במשרד נמצא כי החברות חרגו משמעותית בזמני המענה לצרכנים במוקדי שירות עם מענה אנושי בניגוד להוראות האסדרה

מוקד טלפוני, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

משרד התקשורת הודיע אתמול (רביעי) על כוונתו להטיל עיצומים כספיים בסך של כ-3 מיליון שקלים על 6 חברות תקשורת שעל פי בדיקת המשרד חרגו משמעותית בזמני ההמתנה למענה צרכנים במוקדי שירות בעלי מענה אנושי, בניגוד לנכתב בהוראות האסדרה. 

הבדיקה מתייחסת לארבע תקופות שונות ונערכה בנוגע לעמידה בזמני המענה במוקדים הטלפוניים של חברות התקשורת, כנדרש בהוראות האסדרה. בעקבות בדיקה זו נמצאו ממצאים חריגים בחברות אקספון 018, בזק בינלאומי, וויקום, יס, פלאפון ורמי לוי ולכן המשרד הודיע להן על כוונתו להטיל עליהן עיצומים כספיים. 

לצד זאת, ציינו בהודעת המשרד כי ביחס לחברת טריפל סי (Triple C), לא נמצאה חריגה בזמני ההמתנה למוקדים הטלפוניים בכל התקופות שנבדקו על ידי המשרד.

מנכ”לית משרד התקשורת, עו”ד עינבל משש: “האסדרה הקיימת היא ביטוי מובהק לתפיסת הלקוח במרכז. מצפה מהחברות לפעול לשיפור השירות שניתן לצרכנים ולקיצור זמני ההמתנה. משרד התקשורת ימשיך לפעול בנחישות להבטחת רמת שירות גבוהה לציבור הצרכנים בענף התקשורת״.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן