חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לוס אנג’לס מתחילה להתכונן לאולימפיאדת 2028: צעד ראשון – פינוי הומלסים מהרחובות

אחרי שנחתמו המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים בפריז, לוס אנג'לס מתחילה להתמקד בהכנות ובשינויים הנדרשים לעיר לקראת האירוח • הטיפול הראשון שהעיר מתכוונת לעשות – בניית תשתיות לתחבורה ציבורית ענפה וטיפול בהומלסים ברחובות • האם שלט הוליווד המפורסם יותאם לאולימפיאדה?

אולימפיאדת פריז 2024 | צילום: שאטרסטוק

אחרי שנחתמו המשחקים האולימפיים בפריז, לוס אנג’לס כבר מתחילה לחשוב על הרף הגבוה שהציבה בפניה פריז לקראת אירוח המשחקים האולימפיים בקיץ 2028. ראשת עיריית לוס אנג’לס, קארן באס, אמרה אתמול בריאיון ל-CNBC כי “יהיו הרבה דברים שאנחנו צריכים לעשות בעיר שלנו כדי להתכונן למשחקי 2028”. בדבריה ניכרת כוונה לחולל כמה שינויים משמעותיים בעיר לקראת האירוח.

התחבורה הציבורית היא אחד הדברים הראשונים שלוס אנג’לס מתכוונת לטפל בהם כחלק מצעדי ההכנה שלה, “אנחנו מעוניינים שכל הצופים יגיעו למשחקים רק בתחבורה ציבורית, ללא כלי רכב פרטיים”, אמרה ראשת העיר. ההתחייבות הזאת תדרוש השקעה בתשתיות התחבורה הציבורית בעיר, באוטובוסים וברכבות. צעד נוסף חשוב שיש בכוונתה של לוס אנג’לס לעשות הוא לפנות את ההומלסים מהרחובות, “אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי למגר את תופעת ההומלסים ברחובות, כולל בנייה של יותר מ-18 אלף יחידות  חדשות לאוכלוסיית חסרי הבתים”.

השחקנית ג’סיקה אלבה, חברה במועצת המנהלים של לוס אנג’לס 2028, אמרה שהמשחקים יתנו ביטוי גם לכל ההיבטים השונים של לוס אנג’לס כמו תרבות, מהוליווד דרך אופנה ועד אוכל. בדומה לפריז בכוונת מארגני האולימפיאדה 2028 לשים את הדגש על העיר עצמה, לוס אנג’לס עצמה כדמות ראשית לאורך כל המשחקים עם דגש על כל הסמלים של העיר.

פריז הצליחה למנף את המיתוג של העיר על ידי מיקום המשחקים בקרבת הסמלים הידועים שלה, מגדל אייפל היה בולט מאוד במהלך המשחקים שמוקמו ממש בסמוך אליו כמו משחקי כדור עף חופים. גם בלוס אנג’לס יש כוונה למנף את סמלי העיר, הצצה לכך אפשר היה לראות כבר בטקס מסירת הלפיד האולימפי כאשר טום קרוז הגדיל את שלט הוליווד והחליף את ה-OO עם הטבעות האולימפיות. שינוי השלט של הוליווד הוא פרויקט רציני שייתכן שלוס אנג’לס תרחיק לכת ותבצע לקראת המשחקים ב-2028.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן