חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אדם נוימן מכוון לסעודיה: חברת הנדל”ן שבבעלותו תקים בניינים לשכירות בריאד

חברת הנדל"ן החדשה שבבעלותו של נוימן תפתח שלושה בניינים לשכירות יוקרתית עם כמעט 1,000 דירות • החברה תשכיר את הדירות המרוהטות בשכר ממוצע של 3,500 דולר לחודש • מדובר בפעילות גלובלית ראשונה של חברת הנדל"ן

מנכ"ל WeWork לשעבר, אדם נוימן | צילום: שאטרסטוק

אדם נוימן, מייסד חברת WeWork, שהקים את הסארטאפ הנדל”ני Flow במיאמי, מכוון עכשיו את חברת הנדל”ן החדשה שלו לבניית פרויקטים להשכרה בערב הסעודית, כך על פי הדיווח ב”בלומברג”. מדובר בהתרחבות גלובלית ראשונה כאשר החברה התקשרה עם משקיעים מקומיים בריאד לצורך הקמת שלושה בנייני מגורים בבירה הסעודית עם יותר מ-920 דירות.

הדירות יהיו בבעלות חברת הנדל”ן, שבסיסה במיאמי, והיא גם תהיה חברת הניהול בבניינים שתשכיר את הדירות. כלל הדירות מיועדות להשכרה עם שירותי בתי מלון, כביסה, ניקיון, בריכות, חדרי כושר ובאולינג כאשר שכר הדירה עבור הדירות המרוהטות יעמוד על כ- 3,500 דולר לחודש כולל השירותים היוקרתיים.

חברת WeWork שהייתה בבעלותו של אדם נוימן, נקלעה להפסדים כולל בקשה לפשיטת רגל בשנה שעברה, ומכיוון שאדם נוימן מזוהה עם החברה, ההשקעה בחברת הנדל”ן החדשה גררה הרמת גבות. נוימן הצליח לגייס עבור חברת הנדל”ן שהקים  350 מיליון דולר מענקית ההון סיכון העולמית אנדריסן הורוביץ בשנת 2022.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן