חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיק טוק מיוזיק תיסגר לאחר שנה אחת בלבד

טיק טוק הודיעה על סגירת שירות הזרמת המוזיקה העצמאי שלה בנובמבר הקרוב • השירות, שהושק ביולי 2023 וזמין במדינות כמו אינדונזיה, ברזיל, אוסטרליה, סינגפור ומקסיקו, יסיים את פעילותו לאחר שנה בלבד • ההחלטה נובעת מהרצון של החברה להתמקד בתכונת "הוסף למוזיקה" ומחלוקת עם חברות מוזיקה גדולות

אפליקציית טיק טוק | צילום: שאטרסטוק

טיק טוק הודיעה אתמול (שלישי) כי בנובמבר 2024 ייסגר שירות הזרמת המוזיקה העצמאי שלה וביקשה מהמשתמשים להעביר את רשימות ההשמעה לשירותים אחרים. 

טיק טוק הודיעה על סגירת שירות הזרמת המוזיקה העצמאי שלה TikTok Music, ב-28 בנובמבר הקרוב. השירות, שהושק ביולי 2023 וזמין במדינות כמו אינדונזיה, ברזיל, אוסטרליה, סינגפור ומקסיקו, יסיים את פעילותו לאחר שנה בלבד.

ההחלטה נובעת מהרצון של החברה להתמקד בתכונת “הוסף למוזיקה”, שמאפשרת למשתמשים להוסיף רצועות שהתגלו בסרטוני TikTok ישירות לפלייליסטים ב-Spotify, Apple Music או Amazon Music.

אולה אוברמן, ראש תחום המוזיקה העולמי ב-TikTok, הסביר כי התכונה “הוסף למוזיקה” כבר שימשה מאות מיליוני משתמשים ביצירת רשימות השמעה, ומספקת ערך רב יותר לאמנים ולתעשיית המוזיקה.

החברה תמשיך לפעול לחיזוק השפעתה על תעשיית המוזיקה הגלובלית דרך פלטפורמות הסטרימינג הקיימות, במקום לפתח שירות עצמאי.

ההחלטה לסגור את השירות מגיעה לאחר מחלוקת מתמשכת בין טיק טוק לחברות מוזיקה גדולות כמו Universal Music Group, בעקבות טענות על תנאי שיתוף פעולה לא הוגנים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן