חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיגון אקסטרה: בפרויקט בעכו החליטו לשדרג את דלתות הממ”דים להגנה מרסיסים

חברת הנדל"ן שהחליטה על מיגון נוסף מעבר לתקנות הנדרשות מסרה כי אינה מתכוונת לגלגל את העלויות הנוספות לרוכשים • מנכ"ל החברה: "רוב הרוכשים אינם בני המקום אלא משפחות צעירות שמגיעות מאזור חיפה והקריות וכן מפונים מאזור הצפון"

העיר העתיקה, עכו | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בשל ההסלמה בצפון והתרחבות הירי לעבר עכו, חברת הנדל”ן שבונה את פרויקט פארק צמרת בעיר מודיעה כי קיבלה החלטה לשדרג את כל דלתות הממ”דים לדלתות ממוגנות מרסיסים, כלומר דלת שתבטיח עמידות וחסינות מפני רסיסים או גלי הדף.

מדובר בקומפלקס מגורי היוקרה הכולל 13 בניינים בני 5 ו- 9 קומות וסה”כ כ-300 יחידות דיור. השכונה כבר מצויה בפיתוח וצפויה לאכלס כ-30 אלף תושבים חדשים ב-8,000 יחידות דיור.

מהחברה נמסר כי המיגון הנוסף לדלתות לא יבוא לידי ביטוי במחירי הדירות לרוכשים, למרות ששדרוג הדלתות כרוך בעלות גבוהה הרבה יותר. ובכל זאת לחברה היזמית קבוצת שובל הבונה את הפרויקט יש כוונה להוציא את המיגון הנוסף לפועל ומהחברה נמסר כי “רוב הרוכשים אינם בני המקום, אלא משפחות צעירות שמגיעות מאזור חיפה והקריות וכן מפונים מאזור הצפון שמאמינים באזור החדש אבל צריכים תחושת ביטחון וזה המעט שאנחנו כחברה יזמית יכולים לתרום לו”.

ישי רוט, המשנה למנכ”ל קבוצת שובל, אמר בעקבות ההחלטה להוסיף מיגון מעבר לתקנות הנדרשות כי “אמנם שדרוג דלתות הממ”דים כרוך בעלויות נוספות משמעותיות אולם הוא כורח המציאות והדבר הטבעי לעשות נוכח המציאות בצפון”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן