חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טראמפ משיק קולקציית שעוני יוקרה: שעון זהב במחיר של 100 אלף דולר

מהדורה מוגבלת של 147 שעוני יוקרה הושקו באתר מיוחד הנבנה לצורך המכירה שנועדה לחזק את הקמפיין של טראמפ לבחירות לנשיאות • השעונים מתחרים במותגי יוקרה הגדולים ומוצעים במחירים בטווח שבין 499 דולר לאלף דולר

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

הנשיא לשעבר מנסה להכניס את המותג “טראמפ” לשוק שעוני היוקרה: דונאלד טראמפ השיק השבוע קולקציית שעונים על שמו והציג את השעונים בסרטון שיווקי באתר GetTrumpWatches.com.

בקולקציה של טראמפ מוצעים שעוני יוקרה מסוגים שונים החתומים על ידו, השעון היקר ביותר הוא שעון זהב שמוצע למכירה ב-100 אלף דולר הכולל זהב מלא ו-122 יהלומים, השעון כולל גם את מנגנון הטורבילון שמגביר את הדיוק של השעון ומוסיף ליוקרתו, כך פרסם ה”גרדיאן”.

מדובר בקולקציה של 147 שעונים, גם המספר נבחר בקפידה תוך דגש למספר 47 המרמז למסע שלו בבחירות להיות הנשיא ה-47 של ארה”ב. הקולקציה הושקה במהדורה מוגבלת של שעונים הנעים במחירים שונים בטווח שבין 499 דולר לאלף דולר. הקולקציה של טראמפ זמינה למכירה באתר המיוחד שהושק לרגל כניסתו לשוק שעוני היוקרה.

כניסתו של מותג השעונים “טראמפ” לשוק שעוני היוקרה מתבססת בעיקר על הפופולאריות של הנשיא לשעבר, באמצעות המכירות טראמפ מנסה להגדיל את הכספים המועברים לקמפיין הבחירות שלו לנשיאות.

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן