חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יונייטד איירליינס מבטלת את טיסותיה לישראל

החברה ביטלה את טיסותיה בקו ישראל-ניוארק עד ה-2 במאי. בנוסף אליה גם ענקית הלואו קוסט איזי ג'ט והחברות KLM, לופטהנזה, סוויס, אייר קנדה ואייר אינדיה השעו את טיסותיהן לישראל וממנה

חברת התעופה יונייטד איירליינס | צילום: שאטרסטוק

יונייטד איירליינס הודיעה ביום שישי כי היא מבטלת את הטיסה היומית שלה מניוארק, ניו ג’רזי לשדה התעופה בן גוריון עד ה-2 במאי בשל חששות ביטחוניים לאחר התקיפה לכאורה של ישראל באיראן, כך לפי סוכנות הידיעות רויטרס. 

החברה מסרה כי הטיסה השנייה המתוכננת משדה התעופה ניוארק לתל אביב בוטלה גם היא עד ה-18 במאי. גם לופטהנזה הגרמנית ביטלה את כל הטיסות לתל אביב ולארביל עד יום שבת ואמרה שהיא תשנה את מסלולה ותטוס במרחב האווירי העיראקי במהלך התקופה הקרובה. המהלך של יונייטד מרחיב את הודעתה מתחילת השבוע, בה הודיעה כי היא מבטלת את הטיסה את המתוכננת של יום שני.

חברות התעופה מתמודדות השבוע עם שיבושים בטיסות, לאחר שהתקפות הטילים והמזל”טים של איראן על ישראל בשבוע שעבר צמצמה עוד יותר את האפשרויות למסלולי הטיסה. 

חברות תעופה גלובליות רבות החליטו לשנות את נתיבי הטיסה מעל איראן, ביטלו כמה טיסות, הסבו אחרות לשדות תעופה חלופיים או החזירו מטוסים לנקודות המוצא. החברות איזי ג’ט, KLM, לופטהנזה, סוויס, אייר קנדה ואייר אינדיה השעו את טיסותיהן לישראל וממנה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה