חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקרית חריגה: הרוג ו-30 פצועים ממערבולת בטיסה מלונדון לסינגפור

טיסת "סינגפור איירלנייס" שהמריאה מלונדון נאלצה לבצע נחיתת חירום בתאילנד לאחר שנקלעה למערבולת קשה • החברה אישרה שאדם אחד נהרג כתוצאה מתנאי מזג אוויר קשים

סינגפור איירליינס | צילום: שאטרסטוק

על פי הדיווחים, נוסע אחד נהרג ועשרות נפצעו לאחר שטיסה מלונדון לסינגפור נפגעה ממערבולת אווירית קשה, מקרה חריג שלא קורה לעיתים קרובות.

הטיסה יצאה משדה התעופה הית’רו בלונדון אתמול (שני) בערב לפני שנתקלה במערבולת אוויר מעל מפרץ בנגל, ממש דרומית לקצה הדרומי של מיאנמר (בורמה) ונאלצה לבצע נחיתת חירום בתאילנד. 

בהצהרה בפייסבוק אמרה חברת התעופה: “אנחנו יכולים לאשר שיש פצועים והרוג אחד על סיפון הבואינג 777-300ER. על הסיפון היו בסך הכל 211 נוסעים ו-18 אנשי צוות. סינגפור איירליינס מוסרת את תנחומיה ​​העמוקים למשפחת המנוח.”

“העדיפות שלנו היא לספק את כל הסיוע האפשרי לכל הנוסעים והצוות על סיפון המטוס. אנו עובדים עם הרשויות המקומיות בתאילנד על מנת לספק את הסיוע הרפואי הדרוש, ושולחים צוות לבנגקוק כדי לספק כל סיוע נוסף”.

סינגפור איירליינס מחזיקה בעקביות בשיא בטיחות מצוין. התאונה היחידה של החברה שגרמה למוות כללה מטוס בואינג 747 “ג’מבו סילון” שהמריא מטאיפיי בשנת 2000. הטייסים ניסו בטעות להמריא ממסלול סגור והתנגשו בציוד בנייה. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן