חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תנובה תשיק מיד אחרי החג קטגוריה חדשה: שוטים של משקה פונקציונאלי

כיום שוטים דומים מוצעים בדוכנים, אך לטענת תנובה מדובר בשוק בעל פוטנציאל מכירות של 1.4 מיליארד דולר בעולם ב-2027, עם צמיחה ממוצעת של 16% בשנה. תנובה פיתחה את המוצר עם חברה ספרדית שתייצר אותו בעבורה

סדרת שוטים פונקציונאליים, תנובה | צילום: תנובה

תנובה תשיק אחרי החג לראשונה קטגוריה חדשה: סדרת שוטים פונקציונאליים תחת המותג “תנובה+” (TNUVA+), המבוססים על מיצי פרי או ירק, כאשר כל משקה מכיל רכיבים ייחודיים, שהם המניע העיקרי לצריכת המוצר.

הסדרה, כוללת 5 משקאות שונים בבקבוקונים של 100 מ”ל, המכילים בין היתר ג’ינג’ר, כורכום, גוארנה וסלק או מאצ’ה. כל משקה יימכר בנפרד, בבקבוקון בנפח 100 מ”ל. המוצר הוא פרי פיתוח משותף עם חברת “אי אם סי נטורל דרינקס” מספרד, חברה המתמחה במיצוי פירות וירקות. החברה הספרדית היא היצרנית ותנובה היא למעשה היבואנית של המוצר הייחודי שהיא פיתחה, בהתאמה לחיך הישראלי.

החברה הציגה את המחקרים שהראו את הביקוש הפוטנציאלי של הציבור לקטגוריה זו: עלייה בביקוש למזון בריא, מזון פונקציונאלי וכדומה. השוטים הבריאותיים, כגון עשב חיטה, מוצע כיום בדוכנים ייעודיים, כך שתנובה תהיה חלוצה של התחום במדפי הרשתות.

לדברי החברה, קטגוריית השוטים הפונקציונליים צפויה להגיע בעולם ל-1.4 מיליארד דולר ב-2027 עם צמיחה שנתית ממוצעת של 16%; הטעם הפופולארי בעולם הוא ג’ינג’ר. בארץ גם הכורכום פופולרי מאוד כתוסף מבוקש..

לדברי ענת גרוס שון, משנה למנכ”ל קבוצת תנובה: “האסטרטגיה של תנובה היא להנגיש תזונה מיטיבה לציבור. הפורטפוליו של תנובה מורכב מכל אבות המזון הנחוצים לתזונה טובה לאורך היום: חלבון איכותי, ירקות ופירות, קטניות ועוד”.

לדברי גרוס, “אנו ממוקדים בפיתוח מוצרים פונקציונאליים עבור הצרכנים, ומתאימים אותם לצרכיהם, וזאת כחלק ממגמות תזונה בעולם, כאשר השקת TNUVA+ היא חלק ממגמה זו. ב-2016 השקנו את סדרת GO המועשרת בחלבון מתוך תפיסה של פתרונות תזונה לספורטאים, וכיום זו קטגוריה רחבה של משקאות, יוגורטים ואפילו חטיפים ואבקות חלבון”.

במסיבת עיתונאים לחשיפת הקטגוריה החדשה, שתימכר במקררים של המרכולים כבקבוקים בודדים עם תוקף של כ-8 חודשים וכשרות בד”צ בית יוסף, החברה לא חשפה את המחיר לצרכן. “הקמעונאים הם אלה שקובעים את המחיר ואנחנו לא חושפים את המחירונים לקמעונאים”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

תגובה אחת

  1. שלום וברכה .
    שמחתי לראות את המשקאות בריאות במדף הסופר .
    שאלה – כתוב ללא תוספת חומר משמר , האם ישנו חומר משמר בסיסי ועליו לא מוסיפים או שאין בכלל ?
    ובמידה ויש אשמח לדעת מהו .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן