חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממתינים בציפייה להכרזה של אפל על הבינה המלאכותית? הנה התאריך הרשמי

הצרכנים והמשקיעים ממתינים בציפייה לכנס המפתחים השנתי של אפל, שצפוי להיות המשמעותי ביותר עבור החברה מזה שנים • בהודעה רשמית לעיתונות אישרה החברה את התאריכים שבהם תתקיים הוועידה, שתועבר בשידור ישיר גם באינטרנט וברשתות

כנס המפתחים של אפל, 2023 | צילום: שאטרסטוק

עיני המשקיעים נשואות אל כנס המפתחים שמקיימת ענקית הטכנולוגיה אפל מדי שנה, שבו היא צפויה להכריז בפומבי על השילוב של הבינה המלאכותית במוצריה. החברה תולה תקוות רבות בכנס זה שכן גלום בו פוטנציאל אדיר לזינוק המניה שלה בבורסה, בתקופה שבה היא סופגת מכה אחר מכה.

בהודעה רשמית לעיתונות, אפל אישרה רשמית כי ועידת המפתחים העולמית תתקיים השנה בין ה-10 ל-14 ביוני. הוועידה תכלול מפגשי מפתחים, שיועברו בשידור ישיר באינטרנט וברשתות. אירוע הפתיחה נחשב גם הוא למעניין במיוחד, וצפוי למשוך אליו לא מעט צופים.

מטה אפל, גרמניה | צילום: שאטרסטוק

לפי השמועות, גולת הכותרת של הוועידה צפויה להיות מערכת ההפעלה iOS 18, שמתוכננת להיות העדכון הגדול ביותר לאייפון מזה שנים. הוא צפוי לכלול בין היתר גרסה חדשה של SIRI המבוססת על בינה מלאכותית, יצירה אוטומטית של רשימת השמעה באפל מיוזיק ועוד.

המנכ"ל טים קוק הבטיח למשקיעים בכנס בעלי המניות השנתי של אפל, כי החברה "תפרוץ דרך חדשה" בתחום הבינה המלאכותית היוצרת (בינה המסוגלת לייצר תוכן חדש כגון טקסט, תמונות או מדיה אחרת). "אנו ממשיכים להשקיע כמות עצומה של זמן ומאמץ" אמר קוק והוסיף כי הוא "חושב שיש הזדמנות ענקית לאפל עם ה-AI הגנרטיבי".

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה