חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המכירות של טסלה בסין צנחו ב-18% באפריל

בעקבות הנתונים הראשוניים שפורסמו אתמול על ידי איגוד הרכב של סין (CPCA) - מניית טסלה נפלה אתמול ב-3.8% • לעומת זאת, יריביה הסיניים של טסלה דיווחו על מכירות גבוהות ו-BYD הפכה למוכרת המובילה בעולם של רכבים חשמליים ברבעון האחרון של 2023

טסלה | צילום: שאטרסטוק

יצרנית הרכב האמריקנית טסלה מכרה 62,167 כלי רכב חשמליים בסין באפריל, ירידה של 18% לעומת שנה קודם לכן, בפיגור לזינוק השוק הרחב יותר, כך הראו נתונים ראשוניים של איגוד רכב הנוסעים של סין (CPCA) ביום שלישי. 

מניית טסלה נפלה אתמול ב-3.8%, על רקע החששות מפני התמתנות הביקוש לרכבי טסלה ומלחמת מחירים מתעצמת, במיוחד נגד יריבות סיניות.

המכוניות מתוצרת סין של טסלה, שהיוו יותר ממחצית מהמשלוחים העולמיים של יצרנית הרכב בשנה שעברה, מיוצאות גם לשווקים שונים כולל אירופה וסין. המכירות של החברה בבעלותו של אילון מאסק בסין ירדו באפריל, בעוד יריביה הסיניים דיווחו על מכירות גבוהות יותר. 

ה-CPCA העריך כי סך המכירות של מכוניות נוסעים חשמליות בסין עלו ב-33% לעומת שנה קודם לכ-800,000 יחידות באפריל, או נמוך ב-2% בהשוואה למרץ.

עקפה את טסלה במכירות, BYD הסינית | צילום: שאטרסטוק

טסלה שמרה על מעמדה כמוכרת השנייה בגודלה של רכבים חשמליים בסין באפריל אחרי BYD, שמכרה יותר מ-300,000 יחידות, עלייה של 49% לעומת שנה שעברה ו-3.45% ממרץ. BYD הנתמכת על ידי המשקיע וורן באפט עקפה את טסלה כמוכרת המובילה בעולם של רכבים חשמליים ברבעון האחרון של 2023.

צ'אנגן (Changan Automobile) נמצאת במקום השלישי עם 51,682 כלי רכב וג'ילי (Geely Auto) מדורגת במקום הרביעי עם 51,428 כלי רכב שנמכרו בסין. עוד מצטרפת לתחרות היא שיאומי (Xiaomi) שמכרה 25,496 יחידות. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה