חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיגעון הפוקימון: אוסף כרטיסים של המותג נמכר ב-55 אלף פאונד

מדובר בשוק חם מאוד וביקוש אדיר מכל העולם לזיכיון המדיה פוקימון שבבעלות חברת משחקי הוידאו נינטנדו • אוסף גדול של כרטיסי פוקימון נדירים הוצע למכירה פומבית בבריטניה ונמכר כפול מההצעה המקורית שעמדה על 25 אלף פאונד

קלפי פוקימון | צילום: שאטרסטוק

במכירה פומבית שנערכה השבוע נמכר אוסף גדול ונדיר של כרטיסי פוקימון במחיר של יותר מ-55 אלף פאונד, כפול מהמחיר שהוצע האוסף למכירה. התעניינות גדולה ומפתיעה ברחבי העולם נרשמה סביב מכירת האוסף הזה, כולל מסין, יפן וארה"ב. מדובר בכרטיסי פוקימון מסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 כאשר מנהל המכרז העריך את האוסף הזה ב-25 אלף פאונד בשל נדירותו.

האוסף כולל 2,407 קלפים ועשרה סטים שלמים, הקולקציה הזאת נחשבה כאיכותית ושמורה במיוחד ובכך הסבירו את הצלחת המכירה שנערכה במרכז המכירות הפומביות של ליצ'פילד בסטפורדשייר שבאנגליה. המכירה נסגרה בסכום המפתיע של 55,270 פאונד ומנהלי המכרז אמרו שהייתה תחרות קשה כיוון שחלק מהכרטיסים היו מבוקשים ונדירים מאוד ואספני הפוקימון היו יכולים לרכוש את כל הסט רק כדי להבטיח לעצמם את הכרטיס האחד הזה.

פוקימון | צילום: שאטרסטוק

שוק הפוקימון נותר חם מאוד בעולם, סט שכלל 332 כרטיסים נמכר לאחרונה למציע מקוון בבריטניה ב-18 אלף פאונד בתחרות קשה. פוקימון מופיע בסרטים, בסדרות טלוויזיה ובמשחקים מקוונים, אבל לכרטיסי מסחר (TCG) יש קהל עצום במיוחד כפי שמוכיחה המכירה הפומבית.

נכון ל-2023 פוקימון, זיכיון המדיה בבעלות חברת משחקי הוידאו היפנית נינטנדו, עם ההכנסות הגבוהות ביותר אי פעם ועם שווי מוערך של כ-100 מיליארד דולר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה