חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרכישה הגדולה בתולדותיה: סיסקו השלימה עסקה ב-28 מיליארד דולר

סיסקו מערכות השלימה את רכישת ספלאנק, חברת אבטחת סייבר • הרכישה התבצעה במזומן בסך 157 דולר על כל מניה • המנכ"ל צ'אק רובינס: "אנחנו הולכים לחולל מהפכה באופן שבו הלקוחות שלנו משתמשים בדאטה"

cisco | צילום: שאטרסטוק

סיסקו מערכות הודיעה אתמול (שני) על השלמת ההשתלטות שלה ב-28 מיליארד דולר על חברת אבטחת הסייבר ספלאנק (Splunk). בעסקת הרכישה הגדולה ביותר שלה אי פעם. סיסקו אמרה כי התוספת של Splunk תסייע להרחיב את טווח ההגעה שלה בשוק ההולך וגדל של מוצרי בינה מלאכותית. סיסקו תשלם 157 דולר על כל מניה במזומן.

יצרנית התוכנה אמרה שהתוספת של Splunk תעזור להרחיב את טווח ההגעה שלה בשוק ה-AI ההולך וגדל. סיסקו ציינה שכדי לקבל את מלוא היתרונות של בינה מלאכותית, חברות זקוקות ל”תשתית שתפעיל אותה, לנתונים לפתח אותה, לפלטפורמת אבטחה שתגן עליה ופלטפורמת צפייה לניטור וניהול שלה בזמן אמת” והוסיפה כי עם Splunk, היא תוכל לספק את כל הארבעה.

מנכ”ל סיסקו, צ’אק רובינס, הבטיח לחולל מהפכה: “אנחנו נרגשים מאוד עם השלמת העסקה שתשלב את ספלאנק לתוך סיסקו. כאחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם, אנחנו הולכים לחולל מהפכה באופן שבו הלקוחות שלנו משתמשים בדאטה על מנת לחבר ולאבטח בצורה חכמה כל היבט ב פעילות הארגון שלהם, ובתוך כך למנף ולהעצים את מהפכת הבינה המלאכותית”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה