חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנסה לעמוד בקצב של המתחרות: אמזון מגבירה את פיתוח הבינה המלאכותית

אמזון מגבירה את פיתוח הבינה המלאכותית ושוכרת מנהלים מהסטארט-אפ Adept • כחלק מהעסקה, אמזון תעניק רישיון לטכנולוגיה של Adept, כולל חלק מדגמי הבינה המלאכותית ומערכי הנתונים שלה • חברת המסחר האלקטרוני מנסה לעמוד בקצב המתחרות בתחום ה-AI על ידי פיתוח שירותים והשקעות חדשות

אמזון | צילום: שאטרסטוק

אמזון מגבירה את הפיתוח של טכנולוגיית בינה מלאכותית, מגייסת כישרונות מובילים מהסטארט-אפ Adept של סוכני AI ומעניקה רישוי לטכנולוגיה של החברה.

החברה שכרה את מייסד ומנכ”ל Adept דיוויד לואן שיפקח על חטיבת “AGI Autonomy” של אמזון וחברי צוות נוספים, כך לפי דיווח של Geekwire. חברת Adept היא שחקנית במרחב המתפתח של סוכני בינה מלאכותית בהשלמת משימות מורכבות ללא סיוע אנושי. כחלק מההסכם, אמזון תעניק רישיון לטכנולוגיה של Adept, למודלים מולטי-מודאליים וכמה מערכי נתונים. 

אמזון מתמודדת עם תחרות עזה בתחום הבינה המלאכותית בעיקר מול מיקרוסופט וגוגל שדאגו להוסיף במהירות תכונות חדשות למוצרי הליבה שלהן. יחידת הענן של אמזון השיקה מגוון שירותי בינה מלאכותית, כולל דגמים משלה, הנחשבת בדרך כלל נשרכת מאחורי המתחרים המובילים.

אמזון גם הזרימה מיליארדי דולרים למתחרה של OpenAI, אנתרופיק והיא מתכננת לשפץ את העוזרת הקולית “Alexa” שלה עם גרסה חדשה בתשלום בעלת יכולות AI מחוללות. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה