חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ענקיות התעופה על הכוונת: בדיקה פדרלית שלא הדליפו מידע אישי תמורת תשלום

משרד התחבורה האמריקני מתכנן לבדוק כיצד עשר חברות התעופה הגדולות בארה"ב מגינות על המידע האישי של נוסעיהן, והאם הן מעבירות מידע לגורמים אחרים תמורת תשלום

מטוס של חברת התעופה דלתא אירלנייס | צילום: שאטרסטוק

משרד התחבורה האמריקני מתכוון לבדוק כיצד מגנות חברות התעופה על המידע האישי של הנוסעים שלהן, והאם הן מרוויחות כסף על ידי שיתוף המידע עם גורמים אחרים. הסקירה צפויה להתמקד בעשר חברות התעופה הגדולות בארה”ב, ותבדוק את איסוף המידע, הטיפול, ואופן השימוש בו.

“נוסעי חברות התעופה צריכים להיות בטוחים שהמידע האישי שלהם אינו משותף שלא כהכלה עם גורמי צד שלישי או מטופל לא נכון על ידי עובדים” אמר שר התחבורה האמריקני פיט בוטיג’יג. משרד התחבורה הבהיר כי הבדיקה לא תיעשה בשל חשד בחברה ספציפית, או בעקבות אירועים מסוימים שהעלו חשד.

מטוסים של חברת התעופה אמריקן | צילום: שאטרסטוק

חברות התעופה שנמצאות על הכוונת של המשרד הן – דלתא, יונייטד, אמריקן, סאות’ווסט, אלסקה, ג’טבלו, ספיריט, פרונטייר, הוואיאן ואלג’יינט.

דוברת קבוצת הסחר “Airlines for America” מסרה בתגובה כי “חברות התעופה בארה”ב לוקחות ברצינות רבה את אבטחת המידע האישי של הלקוחות, וזו הסיבה שיש להן מדיניות, תוכניות ותשתית אבטחת סייבר איתנה כדי להגן על פרטיות הצרכנים”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה