חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תמורת 53 מיליון דולר: אלביט תספק מערכות מרגמה למדינה באירופה

מדובר במערכת המסוגלת לירות את הפצמ"ר הראשון בפחות מ-30 שניות • מהחברה נמסר כי למערכת קצב מקסימלי של 10 פצמ"רים לדקה • מנכ"ל אלביט: גאווה לקבל הזמנה ראשונה מלקוח בינלאומי מוביל

מרגמה צריחית | קרדיט: אלביט מערכות

אלביט מערכות מדווחת היום (ד') כי זכתה בחוזה בסכום של כ- 53 מיליון דולר לאספקת מערכות מרגמה צריחית בלתי מאוישת 120 מ"מ בעלת מנגנון רתיעה רך לטובת התקנה על נגמ"שי Pandur 6X6 של מדינה באירופה, החוזה יבוצע על פני תקופה של 6 שנים.

אלביט מערכות מציינת כי מדובר בחוזה הראשון שנחתם עבור אספקה של מערכת זו מאז שהוצגה המערכת לראשונה בתערוכת DSEI שנערכה בלונדון בשנת 2023.

המערכת של אלביט מספקת הגנה ושרידות לצוות המרגמה וכוללת יכולת סגירת אש מהירה, כאשר יש ביכולתה לירות את הפצמ"ר הראשון בפחות מ-30 שניות. מהחברה נמסר כי למערכת קצב מקסימלי של 10 פצמ"רים לדקה, עם קצב ממוצע של שישה פגזים לדקה. ניתן לבצע ירי של מגוון סוגי תחמושת 120 מ"מ מאושרי נאט"ו, כולל את המרגמה המונחית "עוקץ פלדה" (Iron Sting), המספקת טווח יעיל של עד 10 קילומטרים.

יהודה (אודי) ורד, מנכ"ל אלביט מערכות יבשה ציין בעקבות העסקה כי "זו גאווה לקבל הזמנה ראשונה מלקוח בינלאומי מוביל עבור מערכת המרגמה הצריחית האוטומטית המתקדמת שלנו, מערכת זו עם יכולת הירי של הפצמ"ר המדויק, מאששת את מחויבותנו לפיתוח ואספקה של מערכות יבשתיות חדשניות ומתקדמות המספקות פתרונות לצרכים המתפתחים של שדה הקרב המודרני״.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה