חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחוזה בשמים: איש עסקים בהודו בנה בית יוקרה ב-20 מיליון שקל

שוק הנדל"ן היוקרתי בהודו תופס תאוצה בשנים האחרונות עם הצמיחה המהירה של הכלכלה האסייתית הגדולה ביותר • זוהי תופעה שהולכת ומתרחבת, יותר ויותר עשירים בהודו בונים בתי יוקרה ייחודיים

גורדי שחקים במומבאי | צילום: שאטרסטוק

טייקונים ואילי עסקים ידועים בדיור היוקרתי שלהם ובבחירות הלא שגרתיות והמוגזמות במיוחד של העיצובים והלוקיישנים המשונים. מתברר שייחודיות, יוקרה ואקסטרווגנטיות אפשר למצוא במיוחד בבתי היוקרה של המדינה האסייתית הענקית, הודו. כך נבנתה אחוזה ייחודית ביותר בת שתי קומות הממוקמת בין העננים, על פסגת גורד שחקים בן 33 קומות, בגובה 400 פיט (121.9 מטרים).

בעל בית היוקרה הגבוה הזה הוא איל עסקים הודי שבקושי מתגורר בבית הזה. האחוזה השמיימית כוללת מנחת מסוקים, גנים ירוקים, בריכת שחייה ומרפסת עם נקודת תצפית של 360 מעלות.

“זה היה אתגר ענק להקים את האחוזה הזאת, בנייה בגובה ענק שכזה היא אתגר אמיתי אבל הבטחנו שאנחנו בונים אותו וכך היה”, אמר יו”ר החברה שהייתה שותפה בפיתוח.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by sʀɪʜᴀʀɪ ᴋᴀʀᴀɴᴛʜ (@sriharikaranth)

למרות הייחודיות הרבה, בית היוקרה השמיימי הוא רחוק מלהיות בית המגורים הכי מיוחד בהודו. בהקשר זה ראוי לציין את מגדל מומביי השייך למשפחת אמבאני העשירה ביותר בהודו. מדובר בבניין יוקרתי המוערך בכמיליארד דולר. הבית הזה למגורים כולל 27 קומות, תשע מעליות, בית קולנוע עם 50 מושבים, מוסך של 168 מכוניות ושלושה מנחתים למסוקים.

אב המשפחה, מוקש אמבאני הוא האיש העשיר ביותר באסיה כיום והונו מוערך בשווי של 74 מיליארד דולר, הוא חשב לאדם ה-14 העשיר ביותר בעולם לפי שנת 2020.

תחום הנדל”ן היוקרתי למגורים בהודו תפס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות והוא נתפס כשוק צומח ומבטיח. הכלכלה ההודית מציגה את קצב הצמיחה המהירה ביותר מבין הכלכלות המתעוררות של אסיה. שוק דירות היוקרה בהודו נמצא בצמיחה מתמדת על רקע זרימה של הון להודו ועלייה במספר העשירים במדינה האסייתית.

הודו היום היא הכלכלה החמישית בגודלה בעולם, בשנת 2022 התמ”ג של הודו גדל ב-8.1% מה שהפך אותה לכלכלה הגדולה הצומחת ביותר בעולם. הצמיחה הכלכלית החזקה יוצרת הזדמנויות לעסקים ולמשקיעים במדינה וגם יוצרת עוד ועוד מתעשרים חדשים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה